Merakliduygusall Kızlar bebeğim daha 2,5aylık fakat indirimde buldukça almak istiyorum ek gıdada yardımcı olacak şeyleri. Neler almalıyım? Mesela mama termosı ne önerirsiniz
Milena11 Merakliduygusall çok bişd almamanızı çneririm birçok şey gereksiz Mama sandalyesi mutlaka alın Bi tane kaşık silikon Suluk Mama önlüğü su geçirmez giydirilebilir olanlar çok iyi oluyor. Buharda pişirme aparatı Cam rende Meyve emziği bunlar yetiyor Termos bende skip hop var ama çok pahalnmış değmez ayda yılda bir kullanıyorsun zaten.
Bsradskran Merakliduygusall bizde yeni geçtik buharda pişirme aparatı , silikon önlük , silikon kaşık , cam rende, suluk, vakumlu mama tabağı , mama sandalyesi. Bunları aldım şimdilik en gerekli olanlar diye düşünüyorum
Merakliduygusall Milena11 skip hop dısında da cok bi termos bulamadım yaa, bide mama sandalyesi ne aldınız
Milena11 Merakliduygusall chicco polly smart çok memnunum. Ya şöyle termos çok hayat kurtarıcı birşey biz bide sadece mamayla besleniyoruz su termosu olsa tamam sürekli kullanıyorsun iyi birşey al derim su termosu stanley kullanıyorum çok memnunum ama çorba konusunda herhangi bir termosta iş görüyor baby plus vs alabilirsin zaten anca dışardayken kullanıyorsun termosu ozaman da çorba değilde farklı birley verirsin hallederain 450 lira olmuş skip hopp deymwz yani