Aselezgii bence erken ve bağırsak düzeni tam oluşmadığından alerjik de bir şeyler gelişebilir o yüzden gözeterek denemek en doğrusu ayrıca doktor kontrolünde. Mesela ben bir doktora götürüyordum bir sefer o yoktu, mama ile ağırlıkta besleniyor diye 4 ay 17 günlük kızıma ek gıdaya geçmek mantıklı dedi, ben sonra kendi doktoruma götürdüm. Bebeğimin zaten alerjik olduğunu, mamanın ek gıdaya göre daha yararlı olabileceğini yani acele etmemem gerektiğini söyledi. Bence sizde öyle yapın ve 3 gün kuralı ile ilerlemeden hiçbir şey vermeyin. Neden derseniz hangi besine alerjisi var anlayamazsınız çoklu denetmeye başlayınca. Ondan hazırdan uzak durmak da en mantıklısı.🌿🤍
Aselezgii