_mmom önce ucuz silikon bir emzik alabilirsiniz philipse benzeyen kullanacağınız model hangisi ise damaklı veya damaksız. Bebeğiniz onu tutarsa öyle geçin derim. Bizde bibs kullanıyoruz doğal kauçuk olması detayı çok iyi, renkleri modeli gerçekten çok güzel ama kullanım açısından zahmetli. Her ay emzik almak ucunun büyümesi, ve eski bibsi bırakıp yeni bibsi tutturmak çok zahmetli oluyor. Ayrıca ağzından yastığına düşse bile tüy topluyor. Umarım bebeğiniz alışır.
Ben eğer 2 3 aylıkken değiştirseydim eminim daha kolay olurdu, şimdi on buçuk aylık. Ve başka hiç bir emziği tutmuyor. Eskisini bırakıp yenisine nasıl geçeceğimi düşünüyorum.