Akşam akşam bi hastalık ismi duydum serebsal palsi. Bebekler bir yaşına kadar el seçimi yapmazlarmış eğer uzak olmasına rağmen bebeğiniz diğer elini uzatıyorsa devamlı yani tek eliyle kavrıyorsa bu hastalıktan olabilirmiş. Bebeğim genelde sol eliyle tutuyor her şeyi hata solak mı olacak acaba diye düşünüyorduk. Bu hastalığın belirtilerini okuyunca kan beynime sıçradı. Oğlum bu hastalıktan değildir değil mi 🥲 ben zaten panik atak biriyim sürekli hastalık aratırım. Var mı sizin de bebeğinizin el tercihi var mı. Bi de yerde yatarken kollarını bacaklarını gerip hafif gülerek titreme hareketi yapıyor. Ama bu hareketi yeğenim de yapıyordu büyüyene kdr yaptı şu an 10 yaşında sağlıklı. Bu hareketi yapıyor mu peki bebekleriniz ? Lütfen içimi rahatlatın lütfen. Bebeğim heniz dönemiyor yüzüstü bırakınca sırtüstü dönüyor sadece. Destekli oturuyor. Ama tutmazsam yana düşüyor. Desteksiz oturamıyor. Ama boynunu başını dik tutabiliyor. Sizin bebekleriniz de mi böyle Allah için bişey söyleyin 😞😞😞bide çok hareketli bebeğim…