Denizgozlum Esto24 bizim 240 çıkmıştı doktor düşük dedi b12 vitamin takviyesi yazdı canım normal Aralık kaç olmalı bilmiyorım 11 aylıkken bakıldı
Esto24 Bizim ki baya düşük o zaman 7 aylık şuan oğlum benm çok düşük oğlumunda öyledir diye düşündüm erken bir test yaptırdım iyi ki yaptrmışım