Kızım 6 ay 21 günlük oldu ilk 3 ay kolik bir bebekti sonra rahatladık ama geceleri sanırım gazdan olsa gerek çok uyanıyor dönüyor kıvranıyor bakıyorum uyanıyor tekrar uykuya dalmasını sağlıyorum sonra yine aynı şekilde uyanıyor uyurken gazını çıkarmıyor sizce normal mi artık büyüdü diyorum ama sanırım tam kurtulabilmiş değiliz gazdan