Mervemerveesk Rosaa nesquik i savunmuyorum asla ama öyle dediğiniz gibi içmiyor sade şekilde her bebek. Mesela benim oğlum🙃
petitehatunn Raziyenu44 açıkçası ben normal sütün de sağlıklı olduğunu düşünmediğimden emzirmeyi de 2.5 yaşına gelince bıraktırdığımdan hiç süt vermedim. Hala da içmez. onun yerine Ayran içer mis gibi😬