Feriha_Atlas 6.5 aylığız ateşimiz var 38.5 ama düşüyor tekrar çıkıyor hastaneye götürdüm şurup verip gönderdiler ateş düşürücü ve antibiyotik şurup titreyip bazen duruyor ne yapmalıyım bu kolyeler etkilimi 2 dişimiz çıktı altta