Slm kızlar canım çok sıkkın ve konuşacak kimseyi bulamadım aslında güvenecek kimsem yok görücü usulü evlendim 3 yıllık evliyim eşim tek oğlan ve üç tane Görümcem var ilk sene çok sorinlarimiz oldu bi arkadasimla dertlesirken whatsap üzeri mesajlarımı en küçük Görümcem görür ve ekran görüntüsü alarak kayinbabama gösterirler ikinci Görümcem çok ters biridir aslında hepside ole toz kondurtmazlar kendilerine hiç anlayış göstermediler eşim de çok düşüncesiz hiç beni savunmaz en büyük gorumcemle aramda 4 yaş var onla biraz iyiyiz ikinci gorumcemle bir yas var aramızda ve insan icinde hakarettir rencide edici laflar soler ta ki kendi kuzenleri gelince bir uysal kedidir anlatamam en küçük gorumcemle 6 yaş var
O kadar sayısızdır ki bugün em ufak birseyden tartışma cikti b3n hep küçüklüğüne veriyorum ama o kadar ağır laflar soluyo ki taş olsa çatlar kaynanam yine bana attı sucu tek suçum o ütü yaparken yanına gitmekmiş malum kızı ütü yapıyomuş çok kirildim birlik duruyorum malesef ayrılma şansım yok 22 yasimdayim bana onlar hiç anlayış göstermedi çok zor zamnlar gecirdim ikinci Görümcem amcasının eşinin yanında çay koydu boş bi anima geldi ve bisküvi istedim essegin yok kalk kendin al dedi ve çay bardaklari ortafa bıraktı gitti Kimse saymiyor kardes gibi gördüğümden mi bole acaba kusura bakmayin uzun oldu