Merhaba güzel anneler: 3 aylıkken kizim çok güzel evildeniyordu (konusuyordu) şimdi 4.5 aylık oldu hiç konuşmuyor yani duraksadı tamamen acaba bu geçici bir süreç mi. Şimdi 3 aylık çocuk nasıl konuşur falan demeyin videoları var yani bizzat ve bunu kafama bayağı taktım aynı durumu yaşayanlar var mi acaba?