Kızlar merhaba. 3 aylık kızım var doğduğundan beri emziğe alıştırmaya çalışıyorum ama bir türlü alıştıramıyorum. Acaba emziği mi yanlış aldım dedim farklı emzikler denedim olmadı. Nuk damaklı ve wee baby yuvarlak ağızlı almıştım diğerleri biraz pahalı diye. Üzerine anne sütü damlattım hatta içine bile enjekte ettim ucunu hafiften delip. Nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum. Sizin bebeğiniz nasıl alıştı. Hangi marka emzik kullanıyorsunuz.