Kızlar oğlum 7 ve 9. Ayda bexsero aşı oldu.. 10. Ayda nimenrix var 1 ay sonrası olması kafamı karıstırdı iki doktora gittik ikiside bu sekılde önerdi.. 13 aylıkken tekrar nimenrix 14 aylıkken bexsero.. bu sekılde 1 ay arayla bu aşıları yaptıran oldumu agır gelicek bsey olacak diye korkuyorum 🙄