Mutlulugunadi_bahar Merhaba… kızım 6 buçuk aylık bugün yoğurt verdim. Vermeden 20 dk öncede dolaptan çıkardım ancak 2-3 kez az az kustu ekşi kokuyor. Yoksa yavrumun midesini mi üşüttüm? Hasta olmaz dimi? Ne yapabilirim öneriniz var mı?
Milena11 Mutlulugunadi_bahar ben yoğurt vereceğim zaman mutlaka 1 saat önceden peteğin üstüne koyuyorum herşeyi sıcak yiyorlar genelde üşütür diye korkuyorum bişe olmaz inşallah bol bol emzirin
2prenses1anne Mutlulugunadi_bahar yeni ek gıda ya başladığı için olabilir yoğurt oda ıdısına ulaşmış mıydı korkmayın birşey olmaz fazla gelmiş olabilir
Snowglobe Mutlulugunadi_bahar bu kadar evhamlı olmayın. Ben bazen dışarı da bekletmeden veriyorum. Bebeği nanemollu yapmaya gerek yok. Sonra yel esiyo hasta oluyolar. Soğuk su içiyo boğazları acıyo. Gerek yok
Soe Mutlulugunadi_bahar benim oğlum 7,5 aylık her yoğurt vermem de kusuyor kötü de kokuyor. Ben de vermiyorum artık doktora sorana kadar
Mutlulugunadi_bahar Milena11 geçen öyle yaptım çok sulanmıştı bende biraz erken verdim :(( teşekkürler
Mutlulugunadi_bahar 2prenses1anne sağ olun. İnşallah olmaz. Herhalde tam ısınmamıştı… bugün 3. Günüydü yoğurdun.
Mutlulugunadi_bahar Snowglobe annem yanımdaydı o sıra, tabağı aldı. Soğuk değil mi dedi bende 20 dk oldu çıkaralı dedim. Kızım da üstüne kusunca kendimi suçlu hissettim.
Snowglobe Mutlulugunadi_bahar hissetmeyin. İnanın soğukta çıplak ayakla gezen çocuklar evde koruyup kolladığımıx çocuklara göre daha dirençli hastalıklara karşı. Bizim damacana balkonda suyu bile direk ordan koyup veriyorum beklemiyorum. Herkesin yetiştirme şekli başka tabi saygım sonsuz ama çok fazlaya kaçmayın derim.
Mutlulugunadi_bahar Snowglobe haklısınız bende nazende olsun istemem ama benim hatamdan olduysa diye de içim içimi yiyor.
Mutlulugunadi_bahar Soe yaa üzüldüm. Kızımın reflusu vardı yeni yeni bitiyor. Tekrar olunca bugün çok endişe ettim. 3. Kez verdim bugün. Bir iki gün ara verip tekrar deneyeyim bende
Snowglobe Mutlulugunadi_bahar sevmemiş olabilir. Bide bu dönemler de kusma oluyo. Belki tok karnına verdiyseniz fazla gelmiştir
Mutlulugunadi_bahar Soe meyvelere henüz geçmedik ama öneri için teşekkürler 😉 Şükür sürmedi sıkıntısı…