Merhaba hanımlar 10 gün önce doğum yaptım. Bebeğim sarılık oldu 1 gece hastanede yattık bu süreçte gittiğim doktor mamaya başla dedi. Hastaneden çıktığımız gün kızım hastanede yediği mama yüzünden kusup nefessiz kaldı sabaha kadar acildeydik. Çok şükür şimdi iyi. 2 gün sonra kontrole gittik sarılığı biraz daha yükselmiş oradaki doktor da mama kullanma emzir sürekli dedi. Bende 2 3 gündür ne zaman istese emziriyorum ama meme de uyuya kalıyor yerine yatırınca da ağlıyor kısır döngüye girdik resmen. Bu arada mamayı da kesmedim sabah 30 akşam 60 cc veriyorum. Ama kesinlikle doymuyor ne yapacağımı şaşırdım nolur akıl verin