Arkadaşlar 2 aylık kızım gündüz asla uyumuyo. Yarım saat uyuyup hemen uyanıyor. Önceden öyle değildi uyku düzeni yine yoktu ama şimdi hiç uyumuyor. Kucağıma alıyorum dalıyo yerine bırakınca yine uyanıyor. Yeni yeni huylar edindi. Ne yapmak lazım nasıl uyutuyorsunuz, nasıl bi rutin oluşturuyorsunuz?