Kızlar merhaba yeni taze anneyim ve ilk bebeğim yani bu işleri pek bilmiyorum bebeğim 23 günlük sağlık ocağına ikinci topuk kanı için gitmiştik 15 gün sonra tekrar gel dendi gittim kilosuna falan bakıldı tekrar gel dedi ama 15 gün sonra mı yoksa 1 ay aşına mı belirtmedi 15 gün sonrasına gitsem 8 şubata denk geliyor 1. Ay aşına da 14 Şubat yazmışlardı aşı kartına birde d vitamini verdiler ama kan için bişey verilmedi verilmesi gerekiyor mu