Happypanda vall ben ilk kızımı 3,5 aylıkken ayırdım. Çok da iyi oldu daha güzel uyudu. Gece 1 kere uyanıyordu. Emip uyuyordu. Tabii 8 aylıkken düzen bozuldu daha sık uyanmaya beni istemeye fln başladı. Ama 2,5 yaşına kadar hep kendi odasında kendi yayağında ama gece 2-3 sefer uyanıp beni isteyerek uyudu. Beni de yatağına yatırmıyordu, bizim yanımıza da gelmiyordu. İşkence gibi bişi oldu bana. Kardeşi olunca kardeş bizim odada olunca o da bizim odaya taşındı😂 büyük çişi geliyor uyanıyor susuyor uyanıyor, baba horluyor fln küçük de uyanmasın diye 2,5 aylıkken ayırdım odasını. Ama tabii ben telsizle hep terikteyim. 1 aya yakın derin uyuyamadım. Ama valla küçük de çok rahat uyudu. Şimdi 4 aylık, 1 kere uyanıyor. Bazen emip hemen uyuyor bazen uzuyor uyuması ama yine de bizim odamızdaki gibi değil. Daha rahat. 3 aylık bebek gece hiç emzirmeseniz de olur. Kendi kalkıp talwp ediyorsa da bir kere besleyin ama 2 kereye gerek yom. İlk zamanlar tabii siz de rahat uyuyamazsınız ama bebeğin alışması için ne kadar erken o kadar iyi. Bir de telsiz mutlaka olsun. Bir de ben küçük kızım yatağına alışsın diye beşiğin bir sağına bir soluna oyuncak bağladım. Doktorumuz söyledi. Onları görünce ah tamam burası benim yataşım dermiş ve yabancılamazmış yatağını. Hatta gittiğim yerede oyuncakları götürüp park yatağına aynı şekilde yerleştiriyorum. Onlara bakıp konuşuyor uyanınca:)