fırıncı var 75 yol ve dağkapıda ve yiyecekseniz kuşbaşılı pidesini yiyin :) balıkçılarbaşında ara sokaklarda onur ocakbaşı var mezeleri mükemmeldir kebapları da öyle onun dışında fazıl usta sakatatta iyi ama size en iyisini önereyim ofis sanat sokağının en sonunda anzele var hem paça hem bumbar yiyin orda afiyet olsun :)