Azra-Nur canım gaz yapmayan hiçbir şey yok maalesef ama bu tamamen senin yapına da bağlı çok takma yazılanları, bol kimyon dök tükettiğin yiyeceklere ve kimyon çayı iç. Yalnızca sana tavsiyem tarım ile uğraşan bir arkadaşın olarak mevsimsel beslenmeye çalış. Kabak bu mevsimin ürünü değil onların hepsinde çok fazla zirai ilaç var.Mevsiminde olmadıkları için anca o şekilde ürerilebiliyor. Hem fiyat olarakta kışlıklardan çok çok daha pahalı. Yazıktır vücuduna yükleme ilaçlı ürünleri. Sağlıcakla büyüt bebeğini.