Osmnn_457 https://imgyukle.com/i/o4FJwx https://imgyukle.com/i/o4Fru6 Kızlar kilom 70 boyum 160 bu abiyeyi almayı düşünüyorum ama M beden sizçe olurmu bana bakabilirmisnzi
Busetmr Osmnn_457 esnemee payı pek yok gibi duruyor arkasida büyük ihtimalle fermuarlı bence sıkar gibi bende 70 kilo 161 im sanki gözüme kalıbı dar gibi geldi benim biraz göbeğim yanlarımda var tabi
Osmnn_457 Fdme AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Busetmr Vortex BeniSahteSevme -erCansu- mom1236 Sanyam bu nasıl kızlar bi baksanaıza bu rengi nasıl kırmızı L
Zeliff Osmnn_457 Kilonuz çok fazla değil. Tabi vücut seklinizede bağlı. Göbek kısmı sorunluysa korse kullanarak m bedene rahat girersiniz diye düşünüyorum. Elbise güzelmiş bu arada😊
Osmnn_457 Zeliff https://imgyukle.com/i/o4Z4kn https://imgyukle.com/i/o4ZZeh buda diğer renk L beden olan
Sanyam Osmnn_457 olmaz canim ben 160 55 kiloyum s ve m giyiyorum sana dar gelir dogumdan sonra 70 oldum xl giydim
Zeliff Osmnn_457 basense görünmez diye düşünüyorum elbisenin basen kısmı dar değil zaten. Ama eğer rahat edeyim diyorsanız l alın
gibicibicis Osmnn_457 mor renk daha güzel. L almalısınız eğer kalıbı yazıyorsa standart ya da rahat kalipsa L dar kalipsa xl alabilirsiniz ya da elbiseyi google da aratin trendyolda hepsi burada da falan satılıyorsa alanların yorumlarına bakarsınız
Okumayageldim Osmnn_457 baktım canım ama söyle bişey var ki maalesef abiyelerde dar kalıp oluyor genellikle abimin düğününde aynı boy ve kilodayız xl abiye almıstım şortuna ip taktırmak zorunda kaldım yine olmadı çünki
Tecrubelianne Osmnn_457 abiyeler dar doluyo bende yeni aldim boyum 170 kilom 63 42 beden tam oldu ama tesetturdede aynimidir bilemem hatta bi magazaya gidip benzerini deneyin ben oyle yaptim yoksa m beden aliyodum bende 😁😁😁