Misal beşik aldım ikinci el olarak onun dışında hiç kullanılmamış astronot mont aldım oğluma birde kanguru almıştım bu gibi şeyleri zaten fazla kullanılmadığı için çok para vermeye gerek yok diye düşünüyorum çok karşı olan varmış ama çok da böyle alan var.. İkinci el özel eşyaları tabiki bende alamam ama başka aldığım şeylerden memnun kaldıklarımda oldu açıkçası.. He satmaya gelince ben satamıyorum biraz haşin kullanıyoruz çünkü bazı şeyleri o yüzden..