baltopagasii sakın doymuyor demeyin yeni doğan bebeğin miğdesi fındık kadar hemen doyar,o hataya ben düştüm gaz sancısını doymuyor sandım ,şimdi bebeğim sadece uyurken emiyor ,gerisi hep mama,memeyi hayatta almıyor ,ilk bebeğimin hiç sancısı yoktu ,o yüzden ikincisi gazlı doğunca bilemedim ,hep aç sandım,yada iki saniye emer uyurdu bende aç kalıyor diye korkar mama verirdim hata yaptım sizde yapmayın