MervEslinArden İdrar alma torbasını takıyorum sızıyor yada yapmıyor çişini lazımlığa oturtuyum dedim korktu oturmadı bile geride üşüyecek diye kapadım altını giydirdim, nasıl alabilirim ben kızımdan bu çişiiii 🥺
homosapiens MervEslinArden çok torba alıp deneyerek maalesef zor oluyor denk gelır elbet ben sabahtan geceye kadar uğrastıgımı bılırım bırde yarım saat içinde tahlili vermenız gerekıyor aksı halde sonuc yanlıs cıkıyor
Minikbirsincap MervEslinArden youtube da nasıl takıldığı videosuna bak canım torbayı iyice yapıştır ve o sırada su ver bol bol kolay oluyor çişini yapması
Deletedmom5284 Küvete oturtun çıplak şekilde oynatın orda, ben öyle almıştım, lazımlıkta işe yaramıştı bizde direksiyonlu ışıklı bi lazımlıktı
Turunckafam 2 günde zor aldım hatta fazla fazla idrar torbasi alıp kontrol edip çıkarıp yenisini taktım bol mama su verip . Kızım ishal olmuştu antibiyotik yüzünden ona rağmen başarılı oldum tak çıkar tak çıkar . Su ver bol bol ve mama sıvı gıda yani . İdrar torbasini yarım saate kontrol et tam paket boşluğuna denk getirerek bacaklarını dikerek tak .