Dünden beri düşmeyen ateşle bugün hemen doktora gittik tahlil sonucu kanında enfeksiyon çıktı doktor koronadan şüphelendi eşimde zaten 4 5 gündür gripti uzak durmaya çalışsakta sanırım bende bebeğimde kaptık :( çok üzülüyorum doktorum fitil verdi calpol verdi bide antibiyotik şurup verdi sürekli ateşini kontrol altında tutmaya çalışıyorum . Ne zaman geçer bu durum başına böyle bir şey gelen var mı ? Tavsiyelerinizi ve dualarını bekliyorum 🙏🏻