Kızlar 18 aylık bi kızım ellerinİzden öper. Son zamanlar inanılmaz huysuz hiçbir şey memnun etmiyor kendisini🤣 Geceleri ağlıyor çok fazla uyanıyor bazen uyanıp 2 saat uyumadı oluyor. Yani anlam veremiyorum hareketlerine emziklerini dişliyor parçalıyor sonra da kabul etmiyor yırtık diye yenisini alıyorum değişik diye onu da kabul etmiyor😂 Yani günlerimiz hep böyle geçiyor. Haftaya doktora götürmeyi düşünüyorum tahlil vericem. Diş olabilir mi yada 2 yaş sendromu falan bi aydınlatın beni ya