6 aylık çokta hareketli bir oğlum var tam gününü de doldurarak normal doğum ile doğdu her gün etkinlikler oyunlar kitaplar vs vakit geçiriyoruz elimden geldiğince kucakta zıplamayı falan da aşırı seviyor kasları bence gayet güçlü gibi düz yere yatırınca bile kafasını kaldırıp kalkmaya çalışır gibi yapıyor yüz üstü yatırınca gayet başını güzel dik tutuyor gerçi doğduğundan beri kafasını tutuşuna doktorumuz bile şaşırmıştı ama gel gelelim ki benim tembel oğlum hiç dönmüyor destekle biraz ancak dönebiliyor ya da oturttuğumda hemen sağa sola devriliyor ama hep okuyorum bakıyorum 4-5. Ayda dönen bebek çok fazla bir doktorumuza danışmalı mıyım böyle geç yaşayan anneler var mı korkmalı mıyım