Bebegim tam 2 aylık oldu sacımı boyatmak istiyorum ama emziriyorum emzirirken sacını boyatan var mı bi sıkıntı yasadınız mı sacımda ombre var ama cok yıprandı kendimi cok bakmsz hissediyorum :( internette bazı sitelerde sorun olmaz diyor ama bazıları da önermiyor kararsız kaldım :/