Tumego direnin bize doktor açlıktan hasta olmaz korkma zorlama ama süte çok alışmıştı süt ve aburcuburla karin doyuruyordu bende bu sabah vermedim süt paketini de sakladım 1 litre süt bitiriyor akşama kadar sadece boğazından geçen süt ve süt dilimi kek normal bir yemek oturup yemez anca et tavuk ee buda kabız yapıyor bu sefer de tuvalette ağlıyor doktor da sabret verme mecbur yicek dedi benim ki de sabahtan beri ağzına lokma koymadı hala süt kek diyor yok dedim satmıyorlarmış alamadım dedim bir sürü şey hazırladım hepsine ağladı istemedi sen bilirsin dedim az önce baktım gelmiş anne yemek diye şimdi oturdu ağzına koymadığı karnabaharı yiyor 🤷♀️