Merhaba kızlar ben yaklaşık altı aydır falan antidepresan kullanıyordum ve şu bir aydır doktorumla birlikte ilacı bırakmaya başladık bir aydır yarım yarım içtim son bir hafta bir gün içtim bir gün içmedim ve şu anda tamamen bıraktım iki gündür sanki yürüdüğüm de tüm vücudum uyuşuyor ve sallanıyor sanki kafam bedenime ait değil suratım ve kafam uyuşuyor kalbim sanki çok hızlı atıyor acaba bunlar normal mi antidepresan bırakınca oluyor mu böyle şeyler antidepresan yoksunluğumu bu. genelde okuduğum yerlerde bir haftada geçer diyordu başına gelen var mı düzelir miyim