Kızım 1 aylık. Dilinin üzeri beyaz. Ben ilk zamanlar kustuğu süt kalıntısı sanıyordum ama hiç geçmiyor. Dün karbonatlı su ile sileyim dedim ama hem izin vermedi ağladı hem de internette bu şekilde daha fazla yayılır yazıyor. Doktora mı gitmeliyim ne yapmalıyım. Zararı var mı ?