Benim bebeğimde 2 gündür ateşleniyor 1 aylık henüz. 38 i gördüğüm an hastaneye koştum. 38 üstünü beklememek lazım. Hava sıcaklıkları da buna etken. Klima ile uyutuyoruz bebeğimi. Bebekler soğuğu sever dedi doktorumuz.25 de sabitledik klimayı ama elektirik kesintisi yaşıyoruz bende kafayı yicem. Nemli bez yaptım şimdi