Asyatosumunannesiyim kızım 7 aya yakınken 7,5 kıloydu 3.730 dogdu ama az demedıler hıc. Saglıgı yerındeyse boy bas ıyıyse kıloyu takmayın derım. Bu mamayı az suda haslıyorum katılasıyor epey, sonrasında 3-4 ölçek kadar mama koyup kaynar suda cözdüruorum uzerıne de haslanmıs pirinc ununu ekliyorum. Bır ıkı tatlı kasıgı da pekmez eklıyrm. Kızım 17 aylık cok katı sevmez o yuzden bır corba kasıgından az koyarım pirnc ununu belkı tepeleme bır tatlı kasıgı vardır yanlıs olmasın ben goz kararı yapıyrm hep. Kızıma yazan bu mıktar sızın aylarda cok cok fazla gelırdı siz bir cay kasıgı tepeleme hazırlayın 2 ölçek de mama hazırlayıp karıstırın bır cay kasıgı da pekmez koyun tatsız olursa bıraz daha eklersınız. Zamanla mıktarı arttırırsınız ılk denemenızse belkı agır gelebılır ha bu arada bıraz da zeytın yağı ekleyın yoksa kabız olur bır cay kasıgı kadar en azından. Umarım anlatabılmısımdır. Bu arada mama ıcıyorsa tek seferde kac olcek ıcıyor bebegınız benım kız yemedıgı ıcın mıktarı hep az tuttum halen de 4 olcekten fazla yemez hıcbır ek gıdayı. Mama almadı zaten ben mamayı corbalarına katmak ıcın kullanıyrdum daha cok.