Benim bebeğim de sevmezdi bir gün bı anda apaladi şok oldum. benim ki erken apaladi 5 aylık döne döne gidiyordu 6 aylık apaladi bende keşke biraz 9 aylıkken flan apalasaydi diyorum arkasında koşmaktan kafasını mi carpicak kendini yorulunca aticak mi yere derken gün boyu ölü bir ben ölüyorum ,o yüzden hayırlısı olsun de illaki öyle kalmicak zamanı gelince apalicak şuan dinlen ne güzel