Merhabalar arkadaşlar 7 gün sonra 4 ay olacağız nasipse d vitamin damlasını özel olarak aldık eczaneden sağlık ocagının verdiğini kullanmıyoruz ondada 4-5 günlük damla miktarı kaldı ?
4 . Aydan sonra kan-demir damlası kullanacağız onuda özel alacagız da şimdi d vitamini kullanımı devam edecekmi ? Doktora gitmeden bitmiş olacak sorayım desem ona . Devam edilmeyecekse almayacagım edilecekse alayım çünkü. İki damla fiyatı 200 küsürü bulacak alıncaksa mecbur alıcaz tabi ama