Arkadaslar bebegım 2 bucuk aylık 1. Ay kontrolunde doktor hemen cektırelım cıksın aradan dıyıp cektırttı hıc bı sıkıntı cıkmadı. Bı kac yerde okudum 2. Ayda yapılıyor dıye içimde kuşku kaldı acaba sonradan bi sıkıntı olmus olabılırmı bidaha cektırmelımıyım sizce ?