Rizeliii Canlar 3. günüm 7 bucuk aylık evladım var sabah 38 e cıktı ateşi ılık kompleks calpoll verdim düştü sonra yine cıktı acile gittik yapacak bişey yok böyle cıkacak calpol e felan komplekse devam dedi.. Benim gibi olup başka bişey içiren var mı yada ıhlamur felan yardım eli uzatın lütfen
Saripapatyammm Rizeliii Ihlamur icirin. Pekmez icirin. Ek gidada meyve takviyesi yapin. Bol su ,bol emzirme. Birde ayina uygunmu bilmiyorumda calpol ,parol donusumlu verince etki ediyor atese. Parolun ay grubunu bilemedim. Gecmis olsun
QueenMommm Rizeliii benimde testim pozitifti bebeğim 3 aylık inip çıktı ateşi ertesi gün düzeldi iyiyiz 2 gündür sadece bi gün kötü oldu
Elifnisa20 Rizeliii cok gecmiş olsun benimde eşim pozitif kızımada gecti sanırım 2 yasında kızımda bende calpol ve dolven dönüşümlü veriyorum 3. Gün bugn ısllah bian önce bitsn bizde hastaneye gittik bigece serumla düştü ısllah gülüm evde atlarız gerisini 😭
Rizeliii Saripapatyammm canan-44 QueenMommm Allah razı olsun saolun inşallah gecer de kurtuluruz bu illetten
canan-44 Bizde yaşadık ayni durumu ben dolven vermiştim daha sonra hastaneye yatış yaptılar serumla hemen düştü ateş çıkıp inecek dedi doktor ılık duş aldırın derim