Ftmvrs13 Momn 18 aylıkken aşı var mı bilmiyorum biz olmadık çünkü 2 yaşında oldu üstünde uzun kollu swet varken buz koyabilirsiniz demişti bize hemşire amaç direk ten TEMA’sı olmayacak
Mrs_Mert Momn endişelenmeyin 18 ay aşısında şişme ve sertlik olabiliyor. Daha önce burada post açılmıştı ben de orada gördüm ve kızımda da dediğiniz belirtiler oldu. Birkaç güne geçiyo