Arenbebek Selam anneler ben basvuru yapmadim bebegim 7 aylik olmak uzere hala alabiliyormuyum ve bunun icin nereye ve nasil basvuru yapacagim bi aydinlatirmisiniz beni .tesekkurler 🤗
Tugceadil Sgk ya birde sağlık yardımlaşmaya başvuruluyor ama 7 ay olmuş alabilir misiniz bilmiyorum 1 tanesi eşinizin diğeri sizin adınıza yatıyor 180+300 tll