Kızlar merhaba. Yüzümde çok fazla ben var göze batıyor ve bende artık aynaya baktigim zaman sadece benlerimi görmekten çok çirkin hissediyorum. Aldırmak istiyorum ama kesip dikme falan mı yapıyorlar bu sefer kabarcık kabarcık iz kalır mı? Ben silme nasıl yapılıyor tavsiye eder misiniz. Çok istiyorum