Mihriban36 malesef biz de de var canım iki aylıkken teshıs edıldı 3 ay bizim doktorumız d vit kesti tuzu bana yasakladı emdiği için suyu bol iç demişti 6.ayda kontrole gttık yeni bizim bi de genetıkmiş testler yapldı taş mm aynı şimdi bir ilç verdi d vitamıne tekrar basldık günaşırı d vit kullanıcaz bi de ek gıdaya gectıgımız için gunde bir çay bardgı su iiçir ddi size ne der bılmıyrm daha ilaca başlmadık almayanyadan gelıcek