Kızlar merhaba biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin 🙏 2 yaşında kızım var. 1 sene kadar oluyor kızımın gözü 3 gün içinde kaydı içe doğru hemen doktora gittik gözlük ve göz kapama denildi 1 senedir uyguluyoruz ama hiç sonuç alamadık. Geçen ay gittiğimizde doktor ameliyat diyip vazgeçti 1 ay daha kontrol dedi kızımın haftaya kontrolü var. Şaşılık konusunda detaya inildiğinde beyinden gelen sinirler olduğunu öğrenip çocuk nöroloji doktoruna gittim ve yarın gece 2.30 da emar çekilecek sonuçlarla göz doktorumuza gidicez sormak istediğim hiç başına şaşılık gelen böyle bi durumda hemen ameliyat mı oldunuz yoksa tedavi ye devam mı ettiniz uzun oldu hakkınızı helal edin bide kızım artık insanları kayan gözüyle güzel göremediği için boynunu kaldırıpda bakıyor çok korkuyorum ilerde boynunda da sorun çıkar allah korusun