ftmm öncelikle geçmiş olsun 🌸
Biz geçirdiğimizde kızım henüz 11 aylıktı. Ateşlendiği gece ve devamında ki 2 gün 6 saatte 1 ateşi olsun ya da olmasın calpol vermiştik. Doktorumuzu aramıştık öyle söylemişti. Nefes almada zorluk yaşarsa hemen 112 yi arayın onun dışında bir şey kullanmanıza gerek yok demişti bize. Çok şükür ki yaşamadık. Sizde doktorunuza danışabilirsiniz.
Onun dışında eşim ve ben zencefil bal limon, d vitamini, c vitamini, bol bol meyve ve sebze, coraspin, bitki çayı, kozalak şurubu ve bol su içtik. Bir de alerjimiz olduğu için alerji ilacı alıyorduk.
Bizim 3 4 gün sürdü semptomlar o zaman aşı yoktu, kızım ise sadece 1 gece ateşlendi.
Umarım kolay atlatırsınız sizde. Tekrar geçmiş olsun🌸