Kızlar merhaba 1 aylık bebşim var uyku düzeni falan yok ramazanda yaklasıyor bebegim ramazanda 3 aylık olacak emziriyorum ve acayip bir acıkma oluyor bas dönmesi oluyor yemedimmi ramazanda oruc tutamayacam gibi allah affetsin seneye kaza yaparım ama bazı arkadaslar yok biz emzirirken tuttuk yok ben 1 aylıkdı tuttuk falan filan bilemiyorum sizler nasıl yaptınız