homosapiens ya internetteki telefon numaraları yanlış sanırım hani bir ümit işte ne bilim karisinda oturan falan vardır bir yerde numara yaziyordur seslenilcek mesafdedir diye yazdım bende herşeyi geçtim çocuğun maması var eşimde şehir dışında kimse de yok yakınım kafayı yicem ya mesafesi de bana çok uzak insanları böyle mağdur ediyorlar ya nediyim yani