Tombikdonerartikcokpahali anlıyorum sizi çok zor ama eşinizle konuşun öfkeyle kalkıp zararla oturmayın, vaktiniz varsa sonuna kadar durun, ne kadar bu fiyattan kira verirseniz kardır. Yazın emlak piyasası hareketleniyor çok ev boşalıyor şuan boş ev yok zaten doğru düzgün. Siz kiracısınız her zaman haklısınız eve kimseyi almak zorunda değilsiniz size ihtarname gönderdi mi? En az 6 ay önce bildirmesi gerekiyor. İsteseniz çok kolay pislik yapıp evde oturmaya devam edebilirsiniz dava açsın en az 1 sene sürer. Ama biz öyle insanlar değiliz işte. Ben yinede eşinizi biraz sakinleştirmeniz taraftarıyım hem boşalan ev çok olacak hem kiralar düşecek hemde bu karda kışta taşınmak çok zor 😞 İnankı çok üzüldüm sizi anlıyorum bizim 2 ayımız var ama ben stresten her gün düşünmekten kafayı yedim.