Kızlar bebeğim bugün Tam iki aylık oldu. Doğum kilosu 3450 . Doğumdan sonra sütüm yetmemiş bilemedikVe sadece 1. ay sonunda 200 gram almıştı . Daha sonra meme artı mama devam ettik. Şu an bebeğim tam 5 kg boyu da 57 cm . Sizlerin kilo ve boy nasıl ? Çok geri değil umarım Sağlık Ocağındaki hemşireye kalsa normalmiş . ona kalsa birinci ayda da Çişli beş sayısı yeterli diye normal diyordu ama çocuk sadece 200 gram aldı .