Edaerhan 3 hafta da bir regl oluyorum hayatta şaşmaz fakat bu ay tam bir ayı buldu bi gün geçti test yaptım test silik çıktı gebelik var mıdır adet söktürücü ilaç kullanmıştım iki gün önce bitti