Merhaba hanımlar bebebgm 4 ay 6 günlük sürekli gaz sorunumz vardı bugn yine şikayetle gittik artk doktorm anormllik oldugunu düşündü sanırım ayakta batın istedi ve teşhise dispepsi yazmış mide bagırsak gazı yani bunu yaşayanınız varmı şurup verdi maflor damla ve gaz damlası verdi eskisini değişti nasıl birşey bu kafamda deli sorular