Bende ilk zamanlar biberon silikon uç kullanıyordum çok zor bıraktırdım bebeğime. Sütüm yeterliydi ama göğsümü almıyordu silikon uç kullanıyordum ayrıca mama veriyodum biberonla. Daha sonra kararlı bi şekilde vermiycem artık dedim ilk başlarda geceleri uyku arasında silikonsuz verdim bazen kabul etti bazen etmedi. 1 2 hafta uğraşmışımdır. En sonunda hem silikonu hem biberonu bıraktık. Şimdi de biberonu vermeye çalışıyorum almıyor.