2 sene önce kızımın acil yüksek ateşinde gitmiştik muayene ücreti 75 TL di ozaman çimdi ne kadar bşmiyğrıö ama ilgili hastane Bilge tütüncüler diye bir doktor ilgilenmişti bizle güzel ilgilenmişti memnun kalmıştım ama uzak diye gidemedim birdaha o doktora